Prinsen min <3

Prinsen min <3

lørdag 9. januar 2010

Lucas og Emma ; D

I formiddag hadde vi besøk av mormor og morfar, og de kom med en fotpose til vogna til mini som jeg har bestilt på babyhuset : ) de hadde vært og kikket på et konkurssalg nede ved rimi, og de hadde funnet den som jeg har bestilt til 500kr, og der hadde den kostet 50kr : ) så da sparte vi de pengene også : ) veldig kjekk overraskelse ; D
Vi har også hatt problemer med varmtvannet på kjøkkenet i dag, rørene har begynt å fryse... så nå har vi lånt oss en utendørs "ovn" til å varme opp utenfor der rørene ligger : ) håper vi har varmtvann i morgen : )
På ettermiddagen fikk vi besøk av Jeanette og Emma (3 uker i dag), Kim og to kompiser av ham, så da satt vi og så fotballkamp... blæææ ; P Var veldig kjekt å holde en så liten baby igjen, husker nesten ikke at Lucas har vært så liten : )
Så nå har jeg og min kjære sett en film, og sitter og slapper av før det blir leggetid : )







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar