Prinsen min <3

Prinsen min <3

onsdag 6. januar 2010

Får vel starte denne bloggen min da : )

Da sitter jeg her i sofaen og slapper av, mini har akkurat lagt seg, og mannen er ute for å kjøpe pepsi max til meg ; )

I dag har jeg og Lucas gått tur med min søster for å hente barna på skolen, og fy søren hvor kaldt det er ute ; / ca 10 minus... men var godt å komme seg litt ut da : )
I morgen skal vi på barselgruppe på helsestasjonen, så jeg har fått min snille far til å kjøre oss, siden det er noe galt med bilen min... hva skulle jeg gjort uten pappan min? : ) vil ikke gå ut med mini når det er så kaldt mer, for etter at vi var ute i dag ble han så tørr i fjeset, og siden han er litt forkjøla vil jeg ikke at han skal bli værre...
Gleder meg til barselgruppa i morgen, for å se hvor stor Lucas har blitt siden sist veiing, for litt over en uke siden var han 7710g og 66cm : )

Her er et lite bilde av mini før han skulle legge seg, han vil aldri ha hendene under dyna, så da prøver vi med votter siden han pleier å være iskald på hendene når han våkner : )



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar