Prinsen min <3

Prinsen min <3

torsdag 14. januar 2010

Avslapping i sofaen ;D

Nå sitter jeg i sofaen og ser på hotel cæsar :) har hatt ganske vondt i tanna (eller der tanna var) i dag også, så jeg og lucas har for det meste sittet inne utenom en liten trilletur da :) så var hærlig når han sovna for kvelden så jeg kunne bare legge meg på sofaen for å slappe av ;) men heldigvis har pappan lovet å stå opp med ham i natt og i morgen tidlig sånn at jeg skal få sove litt ekstra og håper at formen skal bli bedre til helga :) snille mannen min <3
I morgen skal vi på 4 månederskontroll på helsestasjonen (litt sent, siden han snart er 5mnd ;P), og så skal jeg til hudlegen så han får se om hormonutslettet har blitt bedre og kanskje øker dosen sånn at jeg skal bli kvitt det fortere, er så lei av det utslettet nå... : /
Senere på kvelden skal jeg på jentekveld til Astrid, der vi skal spise taco og spille alias :) gleder meg kjempe masse :)


Et bilde fra da vi trente på å ligge på magen i dag <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar